• Priva opent nieuwe vestiging in Australië

Priva Oceania  maandag 31 oktober 201612:00

Priva opende in september jl. een nieuwe vestiging in Victoria, Australië. De 18e vestiging van het Nederlandse familiebedrijf krijgt de functie van verkoop- en servicekantoor voor Australië en Nieuw Zeeland. Met de aanstelling van Marcus van Heijst als accountmanager heeft het bedrijf een tuinbouwexpert binnengehaald met meer dan 20 jaar lokale ervaring. Samen met de partners die opereren in dit continent investeert Priva hiermee in extra kennis en extra service voor haar lokale klanten.

Priva Offices Worldwide

Met de opening van Priva Oceania Pty Ltd, de naam van de nieuwe vestiging, en de aanstelling van Marcus van Heijst speelt het bedrijf in op de groeiende markt. Priva is al meer dan 30 jaar actief in Australië en Nieuw Zeeland. Met verkoop en service vanuit het hoofdkantoor in De Lier en via de lokale en internationale partners. Training verloopt onder andere via Chisholm Institute: een belangrijk lokaal trainings- en kenniscentrum in de Australische tuinbouwsector.

Priva Oceania Pty Ltd is de 18e vestiging van het familiebedrijf. Onlangs werd de tweede vestiging in Azië, Priva ASIA Shanghai, geopend en binnenkort opent Priva een nieuw verkoop- en servicekantoor in Zuid-Afrika. Hiermee heeft het bedrijf op elk continent een lokale vertegenwoordiging.

PRIVA OCEANIA Pty Ltd
P.O. Box 284
Officer
Victoria 3809