• Tien internationale partners vormen gezamenlijk Priva Partner Plaza op GreenTech 2016

RAI Amsterdam  woensdag 13 april 201612:00

Priva partners uit China, Korea, Japan, Nederland, Mexico, Guatemala en de Verenigde Arabische Emiraten presenteren zich tijdens de GreenTech gezamenlijk in een stand in het nieuwe Crops paviljoen in hal 8.  De tien internationale bedrijven verwelkomen u graag op Priva Partner Plaza 2016.

Priva heeft een wereldwijd partnernetwerk van 140 partners. Deze partners hebben uitgebreide kennis van lokale omstandigheden en zorgen niet alleen voor advies en service maar ook voor de complete installatie van Priva systemen.

De partners die participeren in Priva Partner Plaza 2016 zijn:

GreenTech is het wereldwijde platform voor professionals in de tuinbouw. Innovatie, inspiratie en kennisdeling staan centraal gedurende 14, 15 en 16 juni 2016 in RAI Amsterdam.

Priva is dit jaar sterk vertegenwoordigd op de GreenTech. Naast het faciliteren van Priva Partner Plaza (08.226) participeren zij ook in het Vertical Farming Paviljoen. Baanbrekende innovaties zijn te zien in stand 08.420 in hal 8. In stand 11.120 in hal 11 ligt de focus op technische oplossingen op het gebied van klimaat, water en management.

Priva en partners kijken uit naar uw komst!

Bekijk de video voor uw persoonlijke uitnodiging.

Personal_invitation_GT_FP

Registreren voor vrijkaarten kan via de link

1. Nieuwe reeks videoreportages: Growing Together with... / 10 mei