Volg onsVolg ons

Duurzame oplossingen voor procesautomatisering en klimaatbeheersing

Ga direct naar:: Navigatie, Instellingen, Content, Footer

  • Advies en ondersteuning

Haal het maximale uit uw automatisering

Een bijzonder belangrijk aspect in onze totale dienstverlening is advies en ondersteuning. De specialisten van Priva staan voor u klaar bij vragen over de toepassing van onze software om uw gewenste teeltresultaat te behalen. Zij bieden u technische ondersteuning voor installatie, optimalisatie en onderhoud. Ook helpen de adviseurs u bij het optimaliseren van het gebruik van water en energie en het realiseren van het ideale kasklimaat.

Van de telefonische helpdesk tot online service op afstand. Van het verhelpen van storingen tot en met individuele ondersteuning met een direct en een persoonlijk aanspreekpunt. Van basistrainingen bij ingebruikname van de Priva software tot experttrainingen van onze professionele trainers. Kortom, dienstverlening in de breedste zin van het woord.

Priva biedt u de gewenste dienstverlening aan zodat u het maximale uit uw automatisering en installaties haalt. Hierbij kunt u denken aan:

  • Helpdesk support
    Een optimale ondersteuning in het dagelijks gebruik van uw Priva producten.
  • Periodiek onderhoud
    Voorkom uitval van installaties door in een vroeg stadium problemen, storingen en reparaties preventief te signaleren en adequaat op te lossen.
  • Softwareabonnementen
    Met een softwareabonnement beschikt u altijd over de laatste updates, regelingen en nieuwe functionaliteiten.
  • Roostertrainingen
    Door klassikale uitleg en instructie leren u en uw medewerkers het optimale uit uw product te halen.
  • Adviesdiensten
    Gespecialiseerde dienstverlening in de vorm van klimaat-energie- en technisch advies

Wij helpen u graag!